No christmastree...

Blev tyvärr ingen gran igår!
Var på åhaga och skulle kolla på en men alla granarna saknade minst en gren var och jag är petig iår så vi tänkte åka vidare till coop forum och kolla. Men när vi skulle åka så startade inte bil helvetet! Gud va sur man blir!! Så jag ringde jesse och daniel så dom skulle hjälpa oss, och som tur var så var dom på ica maxi typ 300m bort så dom kom med stora monster bilen och försökte hjälpa oss. Men det gick ju heller inte, och det går inte att bogsera bilen för kjolen där fram är i vägen. Så den fick stå där i natt medans jag och rikard får låna jesses honda tills våran är lagad!! Jävla skiiiit!

Sådant blir man så sur på. Tror inte att våran bil gillar julen för förra året dagen innan julafton så gick den sönder då med! suck!

Hoppas man får tag på en gran i helgen iallafall!!


Inte riktigt vad jag vill ha haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0