Nyårsafton!

Herremingud vad fort dethär året har gått! känns som ett halvår bara :P Och man har hunnit med mycket på ett år också!

Och nästa år hoppas jag kommer bli lika bra och att jag kommer in på teckenspråks utbildningen i kungälv och att man till och med hinner med en resa!
Sen kommer det en liten bebis till en nära vän i maj/juni som jag verkligen ser fram emot:D och i sommar blir det mååånga mys kvällar med min rikard <3 och fabulous 4 <3 i trägården och kanske vid kusten!
Sen hoppas jag på att jag kommer gå ner de extra kilorna som jag lagt på mej nu under vinter för att inte frysa haha. Ne det är mycket som man vill ska hända och det är bara att korsa fingrrarna och hoppas att detta året blir lika bra som det förra :)




Nyår 2008/2009 fabulous 4 <3


Nyår 2008/2009 jag och mitt hjärta <3

Gott nytt år på er alla och hoppas ni får ett fantastiskt år att se fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0