Skidåkning

Var med papi idag och åkte skidor! tycker det är as kul att ge sig ut i backen! Men första åket tog jag i barn backen för man är ju lite ringrostig när man inte åkt sedan i farbruari senast! Men sen gick det bra i stora backen!
Men min fas stackarn som åker snowboard hade det lite svårt i den stora liften och trillade i typ lite högre upp än början så han fick snällt gå upp för hela backen som var kvar! stackarn :( Men sen fick han en bra tur ner!! Måste säga att backen var ganska isig men det var kul som tusan!

Sen idag var jag med mami och papi på en liten shopping tur i knalleland och netonnet! köpte lite till nyårs afton! Gud vad jag längtar till nyår nu! I morgon blir det hela dagen till att fixa inför detta evenemang! eftersom festan hålls hos mej och gubben min! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0