Vinst!

Jo jag var med i en Julkalender tävling på telias hemsida och där skulle man öppna en lucka och sedan skriva en motivering varför man skulle vinna! och då vann jag spotify premium i 3månader!! ;D Värde 600:-
Yes nu kanske turen vänder!

Har ju haft fruktansvärt otur nu det senaste. Kanske inte ortur så men att jag har vart klantig!
Jag har rivit ner en hylla hemma, tappat en tavla i golvet, gjort sönder en glasvas med pennor ståendes i, fått en glasbit i stortån pga glaset, brännt min arm på (i) plattången mm. Suck... men jag börjar bli van hehe :P

Rikard fick föresten reda på en rolig sak på jobbet idag! De anställda hade slått vad med chefen på deras jobb om att om dom säljer för 14 miljoner i år så ska chefen bjuda på en resa för alla på hans jobb. Och gissa.. Det har dom nu gjort och nu i april ska alla på en resa. De hade pratat om malta  en tor-sön weekend. ;D  Gud va sjukt kul!! (smått avensjuk ja!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0