trägårdspåtning på lååångfredagen

Men fan att man hade glömt att ställa av larmet som ringer 05:15! suck! Men jag somnade om en stund och vaknade 06:55 och kunde verkligen in te sova mer så då blev det att gå upp!

Idag blir det sädning av lägenheten, både inne och ute! sen ska jag gräva upp ett nytt land utanför mitt och rikards sovrumsfönster! Finns ingenting där och det ser så kiligt ut. ska kika på lite rhondondendron för dom är ju så super fina! och sedan min älsklings blomma Magnolia!

sen ska vi köpa gräsfrön med som vi ska fixa med på våran mossmatta, innan daniel gödslar den! Kanske kommer växa som faaan och bli monster gräs sen! hehe

I morgon så kommer mina älskade vänner hit! och vi ska grilla lite och mysa i solen och värmen(!?)<3<3<3

påskpussar nyny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0