Vart sjuk!

vart sjuk som tusan sedan i fredags ! bläää! har bara legat hemma och  haft tråkigt! Men nu tusan är jag på G igen!

Idag på jobbet pratade vi om rom som vi ska till nästa(!) fredag! GUD JAG Ä NERVÖS! Har ju aldrig flygit innan! Men det kommer nog gå bra. Det är ju säkrare att flyga än att åka bil och det är ju som att åka tåg fast inte lika skakigt har jag hört.

Men iaf, jag vill till en marknad på söndag men det ända är att det öppnar vid kl 05-13 och jag vet ine riktigt om jag känner för att gå upp kl 5 på morgonen när jag är på semester.
Men jag känner mej faktist ganska sugen när jag googlar på marknaden! Så vi får se hur det blir!





Porta Portese heter området där marknaden är

Sen ska vi mellanlanda på frankfurts flygplats och jag blev helt chockad när min chef gunilla sa att det kan ta upp till 30-40 minuter att gå mellan flyget man landar med och flyget man ska åka med! herregud vilken stor flygplats det måste vara! :O


Kommentarer
Postat av: Jessica

2011-03-31 @ 08:19:32
Postat av: Jessica

åhhh, jag är så avundsjuk, och du kommer att få det jätte kul, så var inte nervös över flyget, för du kommer säkert att tycka att det är jätte kul också, som med tunnelbanan i Sthlm :D

2011-03-31 @ 08:20:59
URL: http://jpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0