Mys fika

Seg dag på jobbet idag men nu är det bara 6veckor och 5dagar kvar till semester och sista, Absolut sista dagen på jobbet!
Eftersom den 15 augusti börjar jag plugga till teckenspråks tolk i kungälv ;D Det kommer bli fantastiskt kul och spännande! Jag läääängtar!

Idag träffade jag jesse och karro för en fika och en tur på sagaform outletten men den var väl sådär! samma gamla vanliga säg! Men vi var och fikade på ett jätte mysigt café på byttorp, Det får bli vårat nya hak! Bara ta med lina också! Det var roligt att tjöta av dig lite! <3

I morgon står det ullared och ge-kås på schemat! ska kika kläder mm. Får ju min lön i morgon med :D 

Sen måste vi hålla tummarna för lilla lina att bebisen kommer nu i helgen med!! <3<3

Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0